ID.X Performance – widok ukośnie od przodu.
1
1.
Prezentowany materiał dotyczy samochodu koncepcyjnego i ma charakter wyłącznie wizerunkowy. Samochód ten nie jest dostępny w sprzedaży na rynku polskim.

Mocny i ekspresyjny ID.X Performance

Z mocnym napędem na wszystkie koła, obniżonym i usztywnionym zawieszeniem oraz wyrazistym wyglądem ID.X Performance przyciąga uwagę, gdziekolwiek się pojawi.

Remaining time, --:--
MEB daje nam wiele fantastycznych możliwości kreatywnego podejścia do projektowania samochodów.
Andreas Reckewerth
Szef działu pojazdów z MEB
ID.X Performance – widok ukośnie od tyłu.

Mocny i ekspresyjny

Pokryty matowym lakierem ID.X Performance już od pierwszego spojrzenia przykuwa uwagę wieloma sportowymi rozwiązaniami: dolna część przedniego zderzaka i tylny dyfuzor wykonane są z karbonu, a podświetlane logo Volkswagena z przodu i z tyłu oraz czerwone pasy wprowadzają dynamiczne akcenty. Sportowe zawieszenie z rozstawem osi zwiększonym o 80 mm w porównaniu z ID.7 gwarantuje doskonałą dynamikę i osiągi. Ceramiczne hamulce naturalnie są dostosowane do możliwości tego modelu.

Samochód porusza się na 20-calowych sportowych felgach ze stopu metali lekkich z centralną nakrętką i wyścigowymi oponami o szerokości 265 mm. Wykonany z karbonu tylny spojler zapewnia niezbędną siłę docisku. Przyciemnione klosze tylnych świateł i czarne nakładki poszerzające nadwozie uzupełniają sportowy wygląd tego elektrycznego auta.

Widok na kierownicę, cyfrowy kokpit oraz system Infotainment ID.X Performance.

Sportowe wyposażenie

Wnętrze ID.X Performance jest równie atrakcyjne, jak nadwozie. Cztery fotele kubełkowe z włókna węglowego nie tylko zapewniają optymalne podparcie przy dynamicznej jeździe, lecz również wysoki poziom komfortu. Czerwone akcenty podkreślają sportowy charakter eleganckiego wnętrza.

Tył ID.X Performance, fokus na światła tylne LED 3D.

Mocny napęd

Dodatkowo do silnika synchronicznego na tylnej osi, ID.X Performance posiada także silnik asynchroniczny na osi przedniej. Dwa silniki umożliwiają napęd na wszystkie koła. Zaletami takiego rozwiązania są wyjątkowo niewielkie straty wynikające z oporów oraz możliwość krótkotrwałego przeciążenia w trybie boostowania. Funkcją boost można sterować używając oddzielnego wyświetlacza o przekątnej 17 centymetrów na konsoli środkowej.

Inne modele ID.

Chcesz się umówić na jazdę próbną lub skonfigurować auto?

Inne modele ID.

Chcesz się umówić na jazdę próbną lub skonfigurować auto?

Modele ID.: ID.3, ID.4, ID.5 GTX i ID. Buzz.

Chcesz poznać bliżej nasze elektryczne modele ID.? Umów się na jazdę próbną w najbliższym Salonie Volkswagena lub skorzystaj z naszego konfiguratora online, by skonfigurować swojego wymarzonego ID.

To również może Cię zainteresować