Widok przez dach panoramiczny do wnętrza ID. Buzz
1
1.
Prezentowany materiał dotyczy samochodów koncepcyjnych i ma charakter wyłącznie wizerunkowy. Samochody te nie są dostępne w sprzedaży na rynku polskim.

Koncepcyjne samochody elektryczne

Nasze samochody koncepcyjne

Auto miejskie, SUV lub przestronny samochód 7-osobowy – modułowa platforma zwana w skrócie MEB oferuje wszystko, czego możesz oczekiwać od elektrycznej mobilności przyszłości. Dzięki niej będziesz mógł się cieszyć dodatkową przestrzenią, zmiennością konfiguracji wnętrza, komfortem i doskonałą dynamiką. Lub po prostu: nowym sposobem mobilności.

Poznaj nasze koncepcyjne modele

Nowy ID. 2all

Nowy ID. 2all

Niebieski ID. 2all, widok ukośnie od przodu

Przedstawiając studyjny model ID. 2all, Volkswagen prezentuje nowy język stylistyki swoich samochodów elektrycznych i jednocześnie pokazuje pierwsze elektryczne auto, które jako model seryjny będzie kosztować poniżej 25 000 euro. Premiera jest planowana na 2025 rok.

Volkswagen kontynuuje historię sukcesów swoich samochodów kompaktowych także w erze mobilności elektrycznej. Studyjny model ID. 2all pokazuje, jak będzie wyglądało pierwsze seryjne, w pełni elektryczne auto za mniej niż 25 000 euro. Także inne zastosowane po raz pierwszy rozwiązania udowadniają, że ID. 2all jest czymś więcej, niż tylko modelem na pokaz – to pierwszy Volkswagen z napędem na przednią oś bazujący na modułowej platformie MEB. 

ID.GTI
ID.GTI

Nowa interpretacja legendarnego DNA: Koncepcyjne auto ID. GTI wprowadza sportowy design oraz dynamiczną wydajność do świata elektromobilności. Dzięki temu smukły wygląd sportowego samochodu może stać się częścią twojej codzienności – pozostając jednak czymś wyjątkowym. Bo korzystając z 100% energii elektrycznej, poruszasz się zarówno elegancko, jak i ekologicznie świadomie.

Poznaj

ID.4 GTX Xtreme 

ID.4 GTX Xtreme 

ID.4 Xtreme

Rajdowe zawieszenie ID.4 GTX Xtreme pochodzi z samochodów wyczynowych i sprawia, że ten SUV jest w pełni przystosowany do terenowej jazdy. Prześwit zwiększył się o 30 mm, a rozstaw kół o 40 mm. Do tego dochodzą szerokie, 18-calowe koła z oponami terenowymi, zmodyfikowany element zderzeniowy z dodatkowym przednim zderzakiem i całkowicie zamknięta, aluminiowa osłona podwozia. Masywna osłona kończy się bezpośrednio pod tablicą rejestracyjną i chroni także akumulator umieszczony z przodu pojazdu oraz cały tył podwozia. Poszerzone o 50 milimetrów błotniki podkreślają off-roadowy wygląd ID.XTREME. O niepowtarzalne brzmienie dba generator odgłosów jazdy umieszony w nadkolu, opracowany specjalnie dla tego samochodu.

ID.5 gtx
ID.5 GTX Xcite 

ID.5 GTX Xcite pokazuje wizję 14 młodych utalentowanych ludzi z saksońskich zakładów Volkswagena w Zwickau, Dreźnie i Chemnitz. Praktykanci pracowali przez rok nad swoim pomysłem elektrycznego SUVa-coupé – od pierwszych projektów przez adaptację nadwozia, dobór lakieru po odbiór techniczny. Samochód został pokazany po raz pierwszy podczas ID. Treffen 2022 w Locarno. Ta odbywająca się od 2021 roku i organizowana przez prywatne osoby – członków ID. Drivers Club impreza w Szwajcarii stanowi doskonałe miejsce do prezentacji elektrycznych samochodów pokazowych.

Poznaj

ID.X Performance

ID.X Performance

ID. X Performance –widok na koła, opony,  tylne światła i spojler

Pokryty matowym lakierem ID.X Performance już od pierwszego spojrzenia przykuwa uwagę wieloma sportowymi rozwiązaniami: dolna część przedniego zderzaka i tylny dyfuzor wykonane są z karbonu, a podświetlane logo Volkswagena z przodu i z tyłu oraz czerwone pasy wprowadzają dynamiczne akcenty. Sportowe zawieszenie z rozstawem osi zwiększonym o 80 mm w porównaniu z ID.7 gwarantuje doskonałą dynamikę i osiągi. Ceramiczne hamulce naturalnie są dostosowane do możliwości tego modelu.