Nowy Volkswagen ID.7 - teczka prasowa
- Klasa wyższa średnia: w pełni elektryczny ID.7 to nowy model dla kierowców, którzy pokonują długie dystanse
- Nowy, bardziej efektywny napęd: ID.7 Pro z akumulatorem o pojemności 77 kWh może się pochwalić zasięgiem do 621 km wg WLTP, a moment obrotowy wynosi 545 Nm
- Nowy kokpit: ID.7 to pierwszy Volkswagen i pierwszy model w swojej klasie z seryjnym wyświetlaczem head-up z rozszerzoną rzeczywistością
- Klasa wyższa: nowe, klimatyzowane fotele z funkcją masażu i nowa klimatyzacja Air Care Climatronic zapewniają komfort jak w aucie wyższej klasy
- Gama modeli ID.7 będzie poszerzana: jeszcze w tym roku pojawią się w niej kolejne odmiany, takie jak GTX i Tourer
Volkswagen przyspiesza tempo elektrycznej transformacji: niedawno rozpoczęła się produkcja seryjna flagowego modelu ID.7. Model ID.7 został również niedawno wybrany przez międzynarodowe jury Niemieckim Samochodem Roku 2024 (www.gcoty.de). Nowy Volkswagen zwyciężył nie tylko w kategorii Premium, lecz także w całym konkursie. Mogły brać w nim udział modele wprowadzone na rynek w ostatnich dwunastu miesiącach. Mierzący nieco poniżej 5 metrów ID.7 jest samochodem klasy wyższej średniej. Oferuje wysoki poziom komfortu, a jego inne atuty to nowy, wydajny napęd, duży zasięg, szybkie ładowanie i przemyślane, przestronne wnętrze wykończone materiałami wysokiej jakości. ID.7 to model, który będzie sprzedawany na całym świecie. W Europie można już go zamawiać w wersji Pro, z silnikiem o mocy 286 KM i akumulatorem o pojemności netto 77 kWh. Zasięg tej wersji wynosi do 621 km (wg WLTP). Nieco później dołączą także odmiany z większym akumulatorem, usportowiona wersja GTX z napędem na wszystkie koła oraz kombi, która będzie nosić nazwę Tourer.